S cieľom uľahčiť používanie webovej stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Informácie a nastavenia nájdete tu.

Tel: 07:00h - 15:00h + 421 918 046 176 - pracovné dni    tifantex.cz    tifantex.sk





iMeteo.sk

Akciový tovar

AKCIA na posledné kusy skladom Velkost L

2645E6

Cena 4,90 EUR
Na sklade < 2 ks
Akcia

AKCIA -66% v.č. 52 - pánske SBS oblečenie čierne

2575E5

Cena 19,90 EUR
Na sklade < 2 ks
Akcia

AKCIA na posledné kusy skladom

X1432E5

Cena 36,90 EUR
Nie je na sklade
Akcia

Potrebujete poradiť?

0918 046 176 (po-pia: 07:00-15:00h)
podpora(a)tifantex.sk
TifanTEX s.r.o., Lehota pri Nitre, 951 36
Vzorková predajňa (po-pia: 07:00-16:00h)


Najčastejšie kladené otázky - FAQ

Odpovede, na najčastejšie kladené otázky nájdete priamo tu.

Obsah: 

1. Ako nakupovať - ako objednať - NÁVOD
2. Zásielky do ČR
3. Aká je cena za dopravu?
4. Platby kartou, online prevod
5. Kedy mi príde balík?
6. Neprišiel mi žiadny email
7. Reklamácia - ako postupovať
8. Predaj tovaru nad 18 rokov
9. Je tento produkt reálne na sklade?
10. Kedy doskladňujete tovar?
11. Ako zistím, či máte naozaj tovar na sklade?
12. Ako objednať keď nemám email? 
13. Doba dodania



1. Ako si mám objednať?


Objednávku vytvoríte veľmi jednoducho. Pri požadovanom produkte najskôr vyberiete počet (poprípade veľkosť alebo farbu) a vložíte do košíka kliknutím na tlačítko "kúpiť". Potom prejdete do košíka kliknutím na ikonu košíka v pravom hornom rohu webu. Vyberiete si spôsob dopravy a platby. Kliknete na tlačítko "vyplniť dodacie údaje" kde vyplníte komplet svoje údaje kam budeme zásielku posielať. Dôležité je vyplniť všetky údaje správne a presne. Potom už len zaškrtnete políčko "bol som oboznámený so spracovaním osobných údajov" a kliknete na tlačítko "Odoslať objednávku"



2. Posielate aj do Českej Republiky?


Áno, posielame aj do ČR - využite Náš obchod pre ČR - https://tifantex.cz  . Doba dodania sú približne 2-3 pracovné dni. Platba je možná na dobierku v CZK, vopred kartou alebo online bankovým prevodom



3. Koľko sa platí za dopravu - poštovné?

Ceny za poštovné nájdete tu: https://www.tifantex.sk/postovne-platby 




4. Je možné u Vás platiť kartou online, či pri osobnom odbere?


ÁNO - u Nás môžete platiť kartou online - teda hneď po vytvorení objednávky, alebo online bankovým prevodom. Systém funguje cez zazmluvnenú spoločnosť ComGate a je plne bezpečný. Údaje o kartách sa nikde neukladajú, taktiež ich nevidíme ani my a ani spoločnosť ComGate. 

Pri osobnom odbere v Lehote Pri Nitre je ale žiaľ možné platiť len v hotovosti.



5. Kedy mi bude balík doručený?


Po vytvorení objednávky by Vám mal prísť potvrdzovací mail. Zásielku sme zaevidovali a pokiaľ v košíku nieje uvedené inak, doba dodania je približne 24 až 48 pracovných hodín od vytvorenia objednávky ak ste zvolili platbu na dobierku, kartou alebo online bankovým prevodom. Všetky informácie o tom, kedy bude zásielka doručená, posielame na Váš mail. Je preto dôležité uviesť ho v správnom tvare.



6. Neprišiel mi žiadny email - čo teraz?


Dôvodov môže byť viacero - zle napísaný email ako "priklad@gmail.sk, priklad@gmial.com, prklad@gmail.com" a podobne. Mail mohol skončiť aj v "Spam" priečinku Vášho mailu, taktiež môžete mať plnú schránku a maily nieje možné príjmať. Poprípade Vám objednávka neprešla a vy teraz neviete, či je Vaša objednávka zaevidovaná alebo nie.

V týchto prípadoch prosím kontaktujte podporu na mail:
podpora@tifantex.sk alebo na tel. čísle +421 918 046 176 (pracovné dni 07:00 - 14:30) alebo cez Online Chat. Pri kontaktovaní prosím uveďte meno a priezvisko a kedy ste približne objednávku vytvorili. Radi Vám pomôžeme situáciu vyriešiť :) 




7. Reklamácia - Všetko mi prišlo, no nohavice sú mi veľké, baterka nesvieti, tričko mi je malé...


Veľmi jednoducho, rýchlo a bezplatne Vám pomôžeme. Pre bezplatnú reklamáciu prosíme, postupujte nasledovne: https://www.tifantex.sk/reklamacia-vratenie 
Do balíčku prosím vložte papier na ktorý (stačí aj ručne) napíšete čo konkrétne potrebujete. Ak tovar chcete vrátiť, napíšte prosím aj č.účtu kam peniažky za vrátenie tovaru pošleme. Balík ale nikdy neposielajte na dobierku. Všetky peniaze za tovar vraciame prevodom na účet.



8. Chcem si objednať nôž, paralyzér, boxer. Je to možné?


Je to možné, no musíte mať nad 18 rokov. Tým, že objednávku vytvoríte a odošlete, túto skutočnosť potvrdzujete. 



9. Máte na sklade tento produkt? Číslo produktu je: XX9684


Nie. Produkty, ktorých číslo / kód sa začína X alebo XX skladom niesú a pravdepodobne už nikdy viac nebudú.



10. Kedy budete mať znova na sklade tento - či tento produkt? 


Produkty doskladňujeme približne každé dva týždne. Ale niekedy aj po tom, ako tovar objednávame od dodávateľa, nieje 100% isté, či tento konkrétny tovar aj príde na sklad. Dodávateľ Nám jednoducho oznámi, že ho nemá. Preto nikdy nevieme so 100%nou istotou povedať, či tovar bude alebo nebude.


Ak o tovar ale máte záujem, a nevadí Vám týždeň - dva počkať, najlepšie bude, ak si v produkte zakliknete "Sledovať produkt" (funkcia strážny pes) a vyplníte Váš mail, odsúhlasíte že "nie ste robot" a odošlete požiadavku kliknutím na "Hotovo". Na Váš mail Vám potom príde oznámenie, keď tento produkt doplníme.





11. Ako zistím, či produkty máte naozaj na sklade?


Produkty, pri ktorých je zelená fajočka a text "na sklade" sú reálne na sklade a dajú sa objednať. Počet kusov na sklade je uvedený taktiež v produkte. Pokiaľ Vám toto množstvo pôjde vložiť do košíka, máme tento produkt na sklade v takomto množstve. Pokiaľ je pri produkte uvedený červený krížik a text "Nieje je na skladetento produkt na sklade nieje a nieje možné ho objednať.

Občas sa ale stane, že vo Vašej objednávke síce bude produkt uvedený ako na sklade, no nebudeme ho naozaj mať. Stáva sa to preto, pretože častokrát nájdeme na sklade posledný - poškodený kus a ten Vám odoslať nemôžeme. V tomto prípade Vás telefonicky alebo mailom kontaktujeme pre doriešenie situácie.





12. Nemám email, môžem objednať aj tak? 


Bez emailu Vás systém nepustí ďalej. Preto ak nepoužívate mail a objednávku chcete vytvoriť, zadajte prosím nemammail@chcemobjednat.sk (vymyslený mail) a do poznámky prosím uveďte "FA - doklad o zakúpeni prosím vložiť do balíčku" . Údaje ako tel. číslo, komplet adresu, meno a priezvisko musíte vyplniť pre správne doručenie zásielky.

Berte ale na vedomie, že na mail posielame všetky informácie ohľadom zásielky a jej dodania. Taktiež cez mail spolu komunikujeme, pokiaľ sa nevieme dovolať na telefón. Je dôležité mail vždy uvádzať.

Ak máte problémy objednávku vytvoriť, obráťte sa na Nás na podpora@tifantex.sk alebo na tel. čísle +421 918 046 176 (pracovné dni 07:00 - 14:30) alebo cez Online Chat. 



13. Objednával som v Piatok večer o 7mej, Objednával som v Sobotu ráno, je Pondelok a objednávku ešte nemám. Kde je?


Pracujeme cez pracovné dni - teda od pondelka do piatka. Ak ste obj. vytvárali napríklad v sobotu, tak ju v pondelok (pokiaľ v košíku nieje uvedené inak) budeme baliť a odosielať, a balíček by mal prísť už na ďalší pracovný deň.




14. V balíku mi neprišiel žiadny doklad o zakúpení! Kde je faktúra? Kde je záručný list?


V rámci šetrenia životného prostredia sme prešli na systém, kedy Vám doklad o zakúpení zasielame priamo do Vašej mail schránky. Preto je veľmi dôležité, zadať správne mail. FA - doklad - sa nachádza ako príloha v emaily o vyexpedovaní tovaru. Ak by ste ale aj cez to všetko chceli, aby sme pre Vás FA vytlačili a vložili do balíčku, je potrebné toto uviesť do poznámky na konci objednávky.

Faktúra a teda doklad o zakúpení slúži aj ako záručný a dodací list. Pokiaľ sa rozhodnete tovar reklamovať, je vždy dobré uviesť pri reklamácií aspoň číslo faktúry alebo objednávky.

 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

ZWJjYW