S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.





iMeteo.sk

Cena 5,90 EUR
Na sklade
Cena 41,70 EUR
Na sklade

Akciový tovar

Kontakt

TifanTEX s.r.o.
ul. Hlavná 623
951 36 Lehota pri Nitre
tel: +421 918 046 176
podpora(a)tifantex.sk


Najčastejšie kladené otázky - FAQ

Odpovede, na najčastejšie kladené otázky nájdete priamo tu.



1. Ako si mám objednať?



Objednávku vytvoríte veľmi jednoducho. Pri požadovanom produkte najskôr vyberiete počet (poprípade veľkosť alebo farbu) a vložíte do košíka kliknutím na tlačítko "kúpiť". Potom prejdete do košíka kliknutím na ikonu košíka v pravom hornom rohu webu. Vyberiete si spôsob dopravy a platby. Kliknete na tlačítko "vyplniť dodacie údaje" kde vyplníte komplet svoje údaje kam budeme zásielku posielať. Dôležité je vyplniť všetky údaje správne a presne. Potom už len zaškrtnete políčko "bol som oboznámený so spracovaním osobných údajov" a kliknete na tlačítko "Odoslať objednávku"

Videonávod - verzia pre stolné počítače





2. Posielate aj do Českej Republiky?



Áno, posielame aj do ČR. Cena za dopravu do ČR je dokopy aj s dobierkou približne 185 CZK (Pokiaľ sa v košíku neuvádza inak). Balíčky odosielame cez spoločnosť DPD, na dobierku. Platiť budete v hotovosti na dobierku, v CZK, kuriérovi do rúk. Ceny tovarov a prepravy sa prepočítavajú vždy podľa aktuálneho kurzu NBS v daný deň vytvorenia objednávky. Celkovú cenu zistíte napríklad tak, že do vyhľadávača www.google.sk napíšete: "100 eur to czk"



3. Koľko sa platí za dopravu - poštovné?



>> Pokiaľ nieje v košíku uvedené inak, za dopravu sa platí:
Slovenská pošta Kuriér doručenie domov - 3,90€, Balík na Slovenskú poštu - 3,90€, Kuriér DPD - doručenie domov - 3,99€, kuriér do Českej Republiky - 5,90€ (približne 160CZK)

Spôsob platby:
Na dobierku - príplatok 0,90€ (približne 25CZK), Platba vopred bankovým prevodom - bez príplatku



4. Je možné u Vás platiť kartou online, či pri osobnom odbere?



Nie, nieje možnosť platby kartou online, ani pri osobnom odbere v Lehote Pri Nitre.



5. Kedy mi bude balík doručený?



Po vytvorení objednávky by Vám mal prísť potvrdzovací mail. Zásielku sme zaevidovali a pokiaľ v košíku nieje uvedené inak, doba dodania je približne 24 až 48 pracovných hodín od vytvorenia objednávky ak ste zvolili platbu na dobierku. Pokiaľ ste zvolili platbu bankovým prevodom, na mail Vám do 24 pracovných hodín zašleme faktúru s údajmi k platbe. Po zaevidovaní platby na Našom účte zásielku odosielame.

Všetky informácie o tom, kedy bude zásielka doručená, posielame na Váš mail. Je preto dôležité uviesť ho v správnom tvare.




6. Neprišiel mi žiadny email - čo teraz?



Dôvodov môže byť viacero - zle napísaný email ako "priklad@gmail.sk, priklad@gmial.com, prklad@gmail.com" a podobne. Mail mohol skončiť aj v "Spam" priečinku Vášho mailu, taktiež môžete mať plnú schránku a maily nieje možné príjmať.

Poprípade Vám objednávka neprešla a vy teraz neviete, či je Vaša objednávka zaevidovaná alebo nie.

V týchto prípadoch prosím kontaktujte podporu na mail:
podpora@tifantex.sk alebo na tel. čísle 0918 046 176 (pracovné dni 08:00 - 14:00) alebo cez Online Chat. Pri kontaktovaní prosím uveďte meno a priezvisko a kedy ste približne objednávku vytvorili. Radi Vám pomôžeme situáciu vyriešiť :) 




7. Reklamácia - Všetko mi prišlo, no nohavice sú mi veľké, baterka nesvieti, tričko mi je malé...



Veľmi jednoducho a rýchlo Vám pomôžeme. Tovar, ktorý by ste chceli vyreklamovať prosím pošlite späť na našu adresu.
Adresa: TifanTEX sro. 951 36 LEHOTA, ul. Hlavná 623. Lehota pri Nitre

Do balíčku prosím vložte papier na ktorý (stačí aj ručne) napíšete čo konkrétne potrebujete. Ak tovar chcete vrátiť, napíšte prosím aj č.účtu kam peniažky za vrátenie tovaru pošleme. Balík ale nikdy neposielajte na dobierku. Všetky peniaze za tovar vraciame prevodom na účet.



8. Chcem si objednať nôž, paralyzér, boxer. Je to možné?



Je to možné, no musíte mať nad 18 rokov. Tým, že objednávku vytvoríte a odošlete, túto skutočnosť potvrdzujete. 



9. Máte na sklade tento produkt? Číslo produktu je: XX9684



Nie. Produkty, ktorých kód sa začína X alebo XX skladom niesú a pravdepodobne už nikdy viac nebudú.

Kód produktu X alebo XX


10. Kedy budete mať znova na sklade tento - či tento produkt? 


Produkty doskladňujeme približne každé dva týždne. Ale niekedy aj po tom, ako tovar objednávme od dodávateľa, nieje 100% isté, či tento konkrétny tovar aj príde na sklad. Dodávateľ Nám jednoducho oznámi, že ho nemá. Preto nikdy nevieme so 100%nou istotou povedať, či tovar bude alebo nebude.

Ak o tovar ale máte záujem, a nevadí Vám týždeň - dva počkať, najlepšie bude, ak si v produkte zakliknete "Strážneho psa" a vyplníte Váš mail, odsúhlasíte že "nie ste robot" a odošlete požiadavku kliknutím na "Hotovo". Na Váš mail Vám potom príde oznámenie, keď tento produkt doplníme.


Strážny pes TifanTEX




11. Ako zistím, či produkty máte naozaj na sklade?



Produkty, pri ktorých je zelená fajočka a text "na sklade" sú reálne na sklade a dajú sa objednať. Množstvo, koľko ich na sklade je je uvedené tak, že napíšete požadované množstvo - príklad 8ks. Pokiaľ Vám toto množstvo pôjde vložiť do košíka, máme tento produkt na sklade v takomto množstve. Pokiaľ je pri produkte uvedený červený krížik a text "Nieje je na skladetento produkt na sklade nieje a nieje možné ho objednať.

Občas sa ale stane, že vo Vašej objednávke síce bude produkt uvedený ako na sklade, no nebudeme ho naozaj mať. Stáva sa to preto, pretože častokrát nájdeme na sklade posledný - poškodený kus a ten Vám odoslať nemôžeme. V tomto prípade Vás telefonicky alebo mailom kontaktujeme pre doriešenie situácie.


Na sklade, nieje na sklade




12. Nemám email, môžem objednať aj tak? 



Bez emailu Vás systém nepustí ďalej. Preto ak nepoužívate mail a objednávku chcete vytvoriť, zadajte prosím nemammail@chcemobjednat.sk (vymyslený mail) a do poznámky prosím uveďte "FA - doklad o zakúpeni prosím vložiť do balíčku" . Údaje ako tel. číslo, komplet adresu, meno a priezvisko musíte vyplniť pre správne doručenie zásielky.

Berte ale na vedomie, že na mail posielame všetky informácie ohľadom zásielky a jej dodania. Taktiež cez mail spolu komunikujeme, pokiaľ sa nevieme dovolať na telefón. Je dôležité mail vždy uvádzať.

Ak máte problémy objednávku vytvoriť, obráťte sa na Nás na podpora@tifantex.sk alebo na tel. čísle 0918 046 176 (pracovné dni 08:00 - 14:00) alebo cez Online Chat. 



13. Objednával som v Piatok večer o 7mej, Objednával som v Sobotu ráno, je Pondelok a objednávku ešte nemám. Kde je?



Pracujeme cez pracovné dni - teda od pondelka do piatka. Ak ste obj. vytvárali napríklad v sobotu, tak ju v pondelok (pokiaľ v košíku nieje uvedené inak) budeme baliť a odosielať, a balíček by mal prísť už na ďalší pracovný deň.



 

NjYzZm