Doba dodania je spravidla do 1 až 3 pracovných dní
v sezóne (November - December) sa doba môže predĺžiť o +1 deň
"Doba dodania uvedená pri produktoch informuje o najneskoršom možnom termíne dodania.
Objednávka Vám môže a pravdepodobne aj príde skôr ako je zobrazený uvedený dátum"
Cena za poštovné - Balík na poštu (na konkrétne PSČ) - 3,3 € - Osobný odber v Lehote pri Nitre - 0 € Pre všetky dopravy okrem PPL pre Českú republiku |
Slovník: Čo je PSČ?
Pozor - online platba kartou nie je platba kartou u kuriéra.
Ak chcete platiť kartou u kuriéra, treba zvoliť DOBIERKU
- Platba na dobierku - príplatok 1 € pozn: Doprava zdarma nad 49€ platí pre Balík na Poštu, pre Kuriéra Slovenskej Pošty, SPS a Packetu. |
Slovník: čo je to dobierka?
Spôsob dopravy, platby a čas, za aký Vám objednávka príde.
Snažíme sa Vám nákup na našich stránkach čo najviac uľahčiť a aby ste mali z nákupu čo najlepšie pocity. Preto sme pre Vás vybrali tie najvhodnejšie spôsoby dopravy, ktoré si vyberáte už priamo v košíku v prvom kroku. Je ale veľmi dôležité aby ste pri objednávke zadávali správne Telefón, Mail a Adresu. Prostredníctvom týchto údajov Vás budeme či už my alebo kuriér kontaktovať a nesprávne vyplnenie týchto údajov môže viesť k nevybaveniu objednávky.
Časté chyby:
V mailovej adrese: mrkvicka@gmail.sk (správne je vždy gmail.com) alebo preklepy napr. gmial.com či nekompletné adresy ako mrkvick@azet.sk (chýba písmenko)
V telefónnom čísle často krát chýba jedna číslica a kuriér ani my Vás nevieme kontaktovať ohľadne objednávky.
V adrese často krát chýba popisné číslo a je uvedená len ulica. Zásielku nevieme odoslať, pretože nevieme, kam presne.
Pokiaľ je nejaký z týchto údajov nesprávne alebo chýba, môže nastať že Vám napríklad nechodia maily o tom, čo sa deje s Vašou objednávkou, alebo kuriér nevie, kam má zásielku doručiť, poprípade sa nevie dovolať skrz chýbajúci číslicu. Odporúčame byť preto obozretný a všetky údaje vyplniť správne.
Spôsoby platby:
Platba na dobierku:
Pri objednávke a následom doručení ku Vám je platba na dobierku ten najbežnejší spôsob platby. Platíte priamo kuriérovi alebo na pobočke (pošta), priamo pri prevzatí balíku. Odporúčame mať vždy pripravenú hotovosť. Pri kuriéroch je najlepšie si pripraviť presnú hotovosť pretože sa môže stať, že Vám kuriér nebude vedieť väčšiu sumu rozmeniť.
Platba Bankovým prevodom:
Platba bankovým prevodom u Nás prebieha nasledovne:
- zvolíte tento spôsob, odošlete objednávku a čakáte.
- my čo v najkratšom čase skontrolujeme, či všetok objednaný tovar máme na sklade a vytvoríme faktúru, ktorú Vám pošleme na mail.
- všetky údaje k platbe nájdete na faktúre vo Vašom emaily.
- je ale veľmi dôležité uviesť správny mail. Na ten Vám totiž pošleme faktúru a všetky údaje potrebné k prevodu.
- po pripísaní platby na Náš účet (1-2 pracovné dni) Vám objednávku odosielame Vami zvoleným spôsobom
Platba Kartou
Platba kartou prebieha ihneď pomocou platobnej brány Comgate. Tento spôsob platby je 100% bezpečný a pri úspešnej platbe je tovar zaplatený ihneď. Pri objednávke budete automaticky presmerovaný na zabezpečenú platobnú stránku, kde zadáte presné údaje o svojej karte a po vyplnení údajov platbu odošlete. Po úspešnej platbe budete automaticky presmerovaný na stránku obchodníka (Náš web) a budete informovaný o úspešnom spracovaní platby a objednávky.
Platobné tlačítka Banky
Tento spôsob platby prebieha podobne ako platba kartou, s rozdielom, že pri odoslaní objednávky budete presmerovaný na Vami vybraný web banky, do elektronického bankovníctva. Po prihlásení by sa Vám mal zobraziť predvyplnený formulár bankového prevodu, ktorý stačí už len odoslať / uhradiť / podpísať. Po úspešnej platbe budete automaticky presmerovaný na stránku obchodníka (Náš web) a budete informovaný o úspešnom spracovaní platby a objednávky.
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Spôsoby doručenia:
Osobný odber
Ak si zvolíte spôsob dopravy osobný odber, Vašu objednávku skontrolujeme, pripravíme a bude na Vás čakať na Našom odbernom mieste na adrese: TifanTEX s.r.o. 951 36 LEHOTA, ul. Hlavná 623. Lehota pri Nitre, otváracie hodiny pre vzorkovú predajňu a teda aj osobné odbery sú nasledujúce: Pondelok až Piatok, od 7:00 do 16:00hod. Pri osobnom odbere je platba možná v hotovosti, alebo kartou bezkontaktne
Balík na poštu
Vašu objednávku Vám odošleme prostredníctvom pošty. Balík na poštu znamená, že vám zásielka príde na Vami zvolenú poštu a tam zostane, pokiaľ si ju neprídete vyzdvihnúť. V tomto prípade Vám nepríde domov oznámenie (žltý papierik) o tom, že Vaša zásielka je na pošte. Vašu objednávku môžete čakať 1 až 2 pracovné dni na vašej pošte po tom, čo Vám mailom príde oznámenie o odoslaní objednávky z našej strany.
Poštový kuriér - Slovensko
Vašu objednávku Vám odošleme prostredníctvom Slovenskej Pošty - kuriérom. Kuriér by Vás mal vopred telefonicky kontaktovať a balík by Vám mal priniesť priamo na Vašu adresu, pokiaľ sa telefonicky nedohodnete inak. Odporúčame mať pripravenú presnú hotovosť. Doručenie je z pravidla približne do 24 hodín od prijatie oznámenia o odoslaní z našej strany.
Kuriér SPS - Slovensko
Vašu objednávku odošleme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti SPS. Kuriér by Vás mal vopred telefonicky kontaktovať a balík by Vám mal priniesť priamo na Vašu adresu, pokiaľ sa telefonicky nedohodnete inak. Odporúčame mať pripravenú presnú hotovosť. Doručenie je z pravidla približne do 24 hodín od prijatia oznámenia o odoslaní z našej strany.
Kuriér SPS (PPL) - Česká republika
Ak si objednávate do Českej republiky, potom Vašu objednávku odošleme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti SPS (PPL). Kuriér by Vás mal vopred telefonicky kontaktovať a balík by Vám mal priniesť priamo na Vašu adresu, pokiaľ sa telefonicky nedohodnete inak. Odporúčame mať pripravenú presnú hotovosť. Doručenie je z pravidla medzi 48 až 72h od prijatie oznámenia o odoslaní z našej strany. Platba v hotovosti prebieha v tomto prípade v Českých korunách.
Zásielkovňa - Packeta
Vaša objednávka bude doručená na Vami zvolené výdajné miesto Packety. Na výdajnom mieste je možné platiť napr. dobierkou. O kompletnom doručení Vás bude Packeta informovať mailom a telefonicky. Formou SMS Vám zašle ID KÓD - Heslo pre vyzdvihnutie zásielky ktoré pri prevzatí musíte uviesť personálu danej výdajne. Úložná doba je 7 dní a môže sa meniť na základe vyťažení počas sviatkov. Doručenie je z pravidla približne do 24 hodín od prijatia oznámenia o odoslaní z našej strany.